När kommer våren?

Misstänker att det inte enbart är jag som längtar till våren. De första snödropparna är ett tecken på att snart blir det varmare! Fast idag har vi regn med lite snö i. Mer snö vill jag verkligen inte ha! Dock har det utlovats upp mot 10 plusgrader i helgen! Jippie! Våren är kanske ändå på väg!!

NF Macro

5 comments on “När kommer våren?

  1. Glädjande besked. Nog är det härligt med snödroppar. Har inte sett några här ännu, men däremot några vintergäck, så de kommer snart. Ha dé!

  2. Ja den som ändå finge se snödroppar i trädgården. Hos mig syns inga vårtecken ännu. Jo förresten min rosa blomma jag minns inte vad den heter blommade under snön men en morgon hade haren ätit upp varenda blomma styggingen. Vackert är ditt foto och jag får njuta av det så länge.

Kommentera

