En fråga

Enligt förra veckans frågan kan jag konstatera att de flesta använder systemkamera. Hela 84 %, 24 personer av de 29 som deltog.

Vecka 3 fråga
Hur använder du din systemkamera?
Totalt röstade 15 personer.

  • Kör på Auto-läge 20 % – 3 personer
  • Bländarprioritet 33 % – 5 personer
  • Slutarprioritet 0 %
  • Använder Manuelltläge 47 % – 7 personer

5 kommentarer på “En fråga

  1. jag kör helt på M alla inställninga själv.
    eget race vet ajg inte men tanken kom redan under förra året men en bra bit in i februari efter en snubbe på Nikonforumet. tänkte att 2009 det är mitt 365 år=) sen upptäckte ajg fler som scrappar som kör samma sak=)
    kram
    har länkat till dig nu=)

  2. Jag kör både med Auto och andra inställningar, då det behövs.. testar mig fram.. Systemkameran har hängt med ett tag, men jag har inte testat alla funktioner ännu..
    Köpte mig en kanonbra digitalkamera nu till Jul och den går varm här nu för tillfället.. Tycker det är kul att jämföra bilderna i de olika kamrorna:-)
    Ha de fint/Pialotta

  3. Hej igen.. är man inte nyfiken så får man inte reda på någonting;-) Jo det blev en liten och nätt
    IXUS 870 IS kamera. Tar faktiskt mycket bra bilder. Tanken var att ibland så är det lite klumpigt att bära på en stor kamera, då är det fint med en liten en som får plats i fickan:-)
    Ha de..

Lämna en kommentar