Fototriss – Randigt

Gick och klurade en stund på veckans triss. Då jag öppnade kylskåpet strömmade det randiga saker mot mig. Det blev en liten stunds fotostudio på diskbänken efter frukost.

Överst flytande margarin, mellan smörgåsmargarin och längst ner rismjölk. Allt laktosfritt det vill säga fritt från komjölk och mjölkproteiner. Livet blir randigt då man inte tål komjölk!

19 kommentarer på “Fototriss – Randigt

  1. Fasiken! Du har också ett mjölkpaket med i trissen och du lämnade in mycket tidigare på dagen. Nåja, mjölk är nyttigt, kan förekomma fler gånger. 😉 Första fotot tänkte jag, jaha någon seglarflagga eller liknande. Vilket kanske är Carlshamns tanke med sina ränder på bordsmargarinet. Bra att du tog med ett större foto, som så att säga förklarade ettan. Roliga makrobilder där jag väljer det tredje fotot. Gillar utsnittet både på tvåan och trean. Tänkvärt, skulle kunna göra mina foton intressantare med något liknande… hmm. Ha en skön fotovecka Akson! 🙂

Lämna en kommentar