Lördags-Linsen – Färg

Denna figur hittade jag under en av mina fotopromenader då dimman legat tät. Figuren med sina färgglada kläder bland all snön drog genast till sig mina ögon. Kan tillägga att denna färglada figur står på en minigolfbana. En skön färgklick i vardagen en vit och kall vinterdag!

Fler bilder med färg hos Lördags-Linsen!

14 comments on “Lördags-Linsen – Färg

  1. Vad är detta för en översnöad stackare? Han är färggrann men något tunnklädd kanske:-)
    Jag slår vad om att han också längtar till våren precis som jag.
    Mvh Anna

Kommentera

