22 kommentarer på “Fototriss Kroppsdelar

  1. Tycker du har lyckats jättebra med första bilden – att han skymmer sitt eget ansikte gör att hans tecken känns extra ”mäktiga”!?! 🙂

    Andra fotot är hur läckert som helst!

    Och det tredje skulle man väl helst bara vilja kliva in i, och ta sej en sväng på marknaden! Fast gärna med ett paraply till hands, tror jag! Molnen ser lite luriga ut!? 🙂

  2. Vilka härliga bilder i din fototriss! Fyllda av rörelse. Svårt att välja någon favorit men kanske den sista som har något speciellt! En bild av en marknad? vilken som helst om det inte hade varit för den dramatiska himlen…Snyggt!

  3. Av de tre så blir nog benen/fötterna som slänger under karusellen min favorit. Fina färger och man anar farten… 😉 (Molnen på trean är häftiga, men var är kroppsdelen?)

  4. Det är tydligen inte alla som är med på vilka kroppsdelar som avses i mina bilder.
    Första bilden är armar/händer. Mitten bilden är ben/fötter. Samt sista bilden föreställer ett par ryggar.
    Jag hoppas att det underlättar för de som inte sett!

  5. Vilka fina bilder. Kul tolkning av temat. Marknadsbilden blir min självklara favorit. Det finns ett djup i den, känns nästan som att man skulle kunna kliva in i den och vara med på marknaden. Molnen gör den så spännande.

  6. Den första bilden är kanske någon av alla de som gör ett stort ideellt arbete med sina händer för att tjäna ihop pengar till någon idrottförening, outröttliga står de där i alla väder.

    Mittenbilden din är härlig, men jag skulle aldrig sitta där själv. Mina fötter skulle aldrig vifta så där glatt utan det skulle nog bli något mer i en fosterställning.

    Sista bilden av bakdelar som går mot marknadsmålet är också en ganska vanlig syn i Sverige under vissa perioder. Jag har skrivit en hel del om marknader och mässor i min blogg.

    Men mittenbilden är färgsprakande och bra fötterna kan visa både iver, förtjusning och även rädsla.

    /Avsändare Margareta

Lämna en kommentar