LinsBuS – Svamp

Fler svampar på LinsBuS!

4 comments on “LinsBuS – Svamp

  1. Är väldans dålig på vilka man kan äta och inte äta – den jag presenterade vet jag med bestämdhet är inte ätbar. Går dina att äta?
    Snyggt foto gillar skogen om hösten.
    Tack för titten och kommentaren hos mig. Ha en fortsatt fin dag!

  2. Många fina bilder Laven den älskar jag ,,särskilt när den är som en matta och alldeles bullig liksom så mitt i den kan det fallit ner ett enda tallbarr så nänns man inte klafsa på laven men man vill ta bort barret för det stör ens symmetri liksom i sån där mark brukar det finnas massor med trattkantareller men man får akta sig för flugsvampen.:)

Kommentera

