Fototriss – I bakgrunden

Efter lite funderande kom jag på att när vi var uppe vid Åreskutan i höstas hade jag mestadels fjäll i bakgrunden. Sedan var det ”bara” att välja ut vilka tre bilder, av alla dessa bilder med fjäll i bakgrunden. Slutvalet föll på dessa bilderna.

  1. Åreskutan i bakgrunden sett från Gevsjön kant.
  2. Sett från Åreskutans topp ner mot Åre by och ut över några andra fjälltoppar i bakgrunden.
  3. Ännu en bild från Åreskutans topp, ut över mot Norge. Det ska visst vara norska fjälltoppar de i bakgrunden.

12 kommentarer på “Fototriss – I bakgrunden

  1. Sköna rogivande foton.Ser att vi har tänkt lite lika. Mitt berg är lite längre södrut.
    Av dina bilder tilltatar den första mig mest.Troligen pga speglingen.
    Ha det gott!

  2. En skön triss du bjuder på!
    Härliga bilder från Åre.

    Påminner lite om min triss som också är från Åreskutan.
    Ha en försatt trevlig söndag // Nettan

Lämna en kommentar