19 kommentarer på “Fototriss – Baksidor

  1. Ah! hästbaksidor är det goaste som finns särkilt en sån stor go med delat kors som länst upp! lamullsrumpr är bra söta med ! Fina bilder med ett vackert ljus!
    Ha det gott/Anna

  2. Underbara baksidor du bjuder på!!! Jag gillar den sista bilden bäst … bra djup i den och jag bara smälter då jag studerar det lilla fölet som tultar efter sin mamma!!!
    /Eva

  3. Första bilden gillas allra bäst av mig. Vackert kvällsljus, fin bakgrund och djup.
    trots att man bara ser baksidan kan man känna ”ömheten” mellan hästarna!
    Ha det gott!

  4. Hästarnas baksidor på din sista bild blir min favorit. Jag tycker verkligen den är vacker och den ger lugn!
    Ha en skön söndagskväll!

  5. Nu har jag varit inne på flera baksido bilder och varför i helskotta lyckas de förbaskade djuren nästan ALLTID vända rumpan till en när man ska fota? Är massor med härliga djurbilder och alla har rumpan vänd åt fotografen :o) Ok temat var ju så den här veckan men iallafall :o) Har varit med om det själv massor med gånger oxå :o) Din sista bild med fölen blir min favorit hos dig.
    Ciao Annika

Lämna en kommentar