17 kommentarer på “Fototriss – Fåglar

  1. Jättefina bilder!!
    Jag gillar speciellt mittenbilden, där du gör fågeln mer spännande genom att inte få med ”alltihop”. Och vinkeln på huvudet som är lite… uppkäftig? Härlig bild!

  2. Det är fina fågelbilder alla tre, men jag gillar den sista bilden mest. Jag tycker siluettbilden är otroligt vacker!
    Ha en skön eftermiddag!

  3. Fint porträtt på kajen med härligt sidoljus och harmonisk bakgrund. Även svanbilden är fin, med lite annorlunda komposition, nästan som en silhouette i kvällsljuset.

  4. Tre så olika bilder!Fina på olika sätt.Första kul komposition.Tvåan härligt fångad blick.trean kul beskärning som gör bilden spännande!

  5. Jättefina bilder!!
    Jag gillar verkligen mittenbilden, snyggt skärpedjup. Det är nästan som han ”porträttera” (hm hur det nu stavas) för dig. Sista bilden vinner mitt hjärta idag.Underbar siluettebild med gräset och vattnet och den underbara kvällsolen!! Just lovleyy!!!
    =)

  6. Fina foton. Det renodlade och ”avskalade” porträttet på kajan ”sticker ut” i din triss.
    Den bilden gillar jag mest.
    Ha en bra dag! 🙂

Lämna en kommentar