Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag

Fototriss - Så ser det ut där jag är idag 1

Fototriss - Så ser det ut där jag är idag 2

Fototriss - Så ser det ut där jag är idag 3

Nytagna bilder för dagen!

fototrissbanner

22 kommentarer på “Fototriss – Så här ser det ut där jag är idag

  1. Det är så skön rörelse i din mittersta bild att den blir min favorit här hos dig idag.
    Hoppas du får en skön söndag! Kramis

  2. De där j*kla björkarna… Aldrig har jag lagt märke till dem så mycket som jag har gjort den här våren… (Lillebror har konstaterats allergisk mot björkpollen för bara några veckor sen…)
    Men vackert är det!

  3. Vilka härligt färgglada & fina bilder! Gillar mittebilden skarpt. Kul att han lyfter på ena foten just i fotoögonblicket. Ha en skön söndag!

  4. Haha, gillar attityden i mittenbilden 😉 Och så är björkbilden vacker, härliga färger, skön bakgrund och bra skärpedjup!

  5. Vackra bilder! Mittenbilden blir min favorit, en sån attyd som den måsen visar upp.
    Ha en fortsatt skön söndag

  6. Jag gillar också mittenbilden bäst, måsen ser så förnäm ut. Viss likhet med östermalsfruarnas spretande lillfinger….

  7. Härliga bilder. gillar björkhängena skarpt. Men som alla andra så tycker jag att pippin ser för härlig ut. /Nilla

  8. Härliga bilder alla tre. Det är svårt att välja favorit (väljer mellan de två första). Jag gillar färgerna i den första men den andra för att den bryter av mot många andras bilder här. Om jag måste välja så får det bli den första.

  9. Vilka underbara bilder. Jag bara älskar bilden på fågeln (mås? jag är usel på fåglar). Den ser ut ut som om den övar balett.
    /Bibbi

  10. Helt otroligt fina bilder och jag är ärlig, kan inte bestämmer mig för en favorit 😉
    De är alla favoriter.
    Ha en trevlig dag1

Lämna en kommentar