Fototriss – Kraft

Fototriss - Kraft 1

Fototriss - Kraft 2

Fototriss - Kraft 3

Kraften jag kände då pojkar spelade fotboll igår (lördag) eftermiddag.
Kraften  hästarna med sina kuskar drog förbi mot målet på Solvalla i onsdags.
Slutligen kraften då dessa ”ur”-djur kämpar i vinterkylan. Bilden tagen för något år sedan.

fototrissbanner3

29 kommentarer på “Fototriss – Kraft

  1. Vilka kraftpaket i din kanon triss 🙂 Kan inte välja mellan trav & tjurar, bägga bilderna är riktigt, riktigt bra! Gillas!

    Ha en fin söndag/E-L

  2. Kraftfulla bilder 🙂
    2 o 3 är riktigt bra båda två och jag väljer bild nummer 2 som favorit (ser mer fartfylld ut).
    Ha det gott.
    /Zippo

  3. Underbar triss. Fotbollsspelarna ser ut att ha det lite kallt. På andra bilden har du fångat hästkrafter i dess vackraste form. Den sista bilden är den vackraste, så mäktigt det ser ut. Stora kraftiga djur som möts i en kraftkamp.
    Ha en fin söndag.

  4. kraft i mängder! den bästa tolkningen av kraft jag sett idag. Älskar den sista bilden!! Kika gärna in i min blogg och kolla min tolkning av veckans tema. Kram

  5. Så bra du visar hur kraft kan se ut =)
    Röstar på trean, då vi själva haft highland tidigare,
    de inger respekt och kraft.
    Ha de gott/ Bobo

  6. Härliga bilder och fin tolkning på kraft. Ur-djuren, Skotska höglands kossr, är absoluta favoriten. Min mamma har 16 stycken som husdjur 😉 och de är verkligen kraft i dessa.
    Må gott.

  7. Jättefina och väldigt olika bilder på temat. Man riktigt ser kraften i alla tre och det är svårt att välja. Måste jag så blir den den sista kankse för mitt stora djurintresse och för att man ser kraftmätningen/Lis

  8. Fotbollskraften gillar jag mest.
    Den förenar, ger spänning och man kan helt enkelt ha roligt!
    Både när man spelar och tittar på!
    Ha en skön söndag!

  9. Härliga bilder….gillar den sista bäst fast det är oftast svårt att välja ute en favorit.
    Men som sagt var sista är det rejäl kraft i.

    Ha en bra dag!

  10. Din sista bild är bra, inte roligt att komma i vägen för de stridande bisonoxarna, eller vad är det för urdjur? Hur som helst så visar dina samtliga bilder en massa kraft. Amanda

  11. Det är kraft i alla bilder men den sista är grym. Vad bra du har fångat dem, man vill inte hamna mellan de stinna hannarna…

    Lite annorlunda kraft har jag hos mig:)

  12. Härliga foton. 🙂 Pågående kraft… där det verkar vara som en acceleration i kraften för varje foto i din triss. Solvallahästarna är snyggt fångade i loppet, mycket fart i bild! Vad som känns som kvällssol i pälsen på ”uroxarna” får ditt tredje foto att glöda lite extra. Väljer det tredje fotot, mycket för det vackra ljuset.

Lämna en kommentar