40 kommentarer på “Fototriss – Ätbart

  1. Äpple och väldigt fina sådanan … får mig att tänka på Skånsk Äpplekaka med vaniljsås, att sätta tänderna i ett nyplockat solvarmt äpple, äpplemos …… mmmmm gott gotti gott gott!

    Må så gott/Eva

  2. Fina bilder alla tre…som vanligt! Men av de här tre så tilltalar mig den sista bilden. Fint ljus och en sån värme i bilden. Sensommarkväll tänker jag på…

  3. På de två sista bilderna, ser det ut som om du har fin kvällsol som ljus? Jag blir lite extra förtjust i bild 3, den ser så härligt nyttig ut 🙂 Ha en fin söndagkväll/E-L

  4. Ser gott och somrigt ut !!
    Jätte fina triss bilder.
    Hoppas helgen varit bra och ha en fortsatt bra söndagskväll.
    I morgon är det nytt tema i min utmaning veckans bild.
    Välkommen att vara med !

  5. Jättefina bilder! Jag gillar första bilden bäst, den får mig att längta till sommaren och när det går att plocka äpplen från trädet!

Lämna en kommentar