44 kommentarer på “Fototriss – Frost (is)

  1. Mittenbilden blir jag nyfken på och undrar vad det är för något som ligger i gräset….den blir favoriten idag, för jag gillar ljuset och kontrasterna.

  2. Alltid lika fina bilder, idag gillade jag trean mest. Vet du att det är tack vare dig jag fått upp ögonen för Fototriss, fråga mig inte hur det gick till … Det vet jag inte.

  3. Tänk vad lite frost och is kan göra både för ögat och bilden.. Väldigt vackert.. ditt första foto fick mig att titta till en extra gång.. väldigt vackert/Pialotta

  4. WOW vilka läckra foton! Som ALLTID på din blogg. Det är alltid en fröjd att besöka dig! 🙂 Det ensamma lövet på gräsmattan blir min favorit. Gillar ljuset i den bilden! Kram!

  5. Vilka underbara bilder. Bild nummer ett är läcker med färgklicken i mitten, dit dras ögonen. Ett band som glömts kvar… Undra just hur bilden skulle blivit om du vänt på kameran och hela bandet kommit med?

    Bild nummer två med det färgglada lövet är jättefin men om du placerat lövet någon annanstans än i mitten, gyllene snittet tänket. Kanske något uppe i högra hörnet kan det ha blivit lite mer intressant. Skulle vara kul att jämför om du kunde beskära om den.

    Bild nummer tre tycker jag är perfekt, blir otroligt spännande när du vridit på kameran, gillar den supermycket.

    Hoppas att du tycker det är ok att jag tycker lite, tar tacksamt mot lite ”tyckande” om mina bilder också!

    Ha det gott!

  6. Alla tre bilderna vackra på sina sätt. Tredje var tuff hur isen bildats, mitten var vacker, men jag gillade den överst allra mest.

  7. Ping: Jag blir glad … « Avsändare Margareta

Lämna en kommentar