43 kommentarer på “Fototriss – Ett motiv ut tre vinklar

  1. Kanske skulle skriva att detta är en av de större minneslundarna på Skogskyrkogården!
    Skogskyrkogården är också med Världsarvslistan. För den som inte varit där kan jag varmt rekommendera ett besök. Kanske inte i kylan och blåsten som var i onsdags utan en lite varmare dag!

  2. Åh, du tar så fina bilder från Skogskyrkogården! Jag fattar inte att jag inte var där och fotade nånting när jag i princip bodde granne med den i fem år… Den sista bilden gillar jag allra bäst, fint att man ser kullens rundning och är det inte månen man anar där också?

  3. Den minneslunden känner jag igen. Just där och i närheten av Heliga korsets kapell med dammen utanför, är det vackert tycker jag. Väljer också den tredje bilden, fint med snöklädda kullen och stenmuren kring minneslunden. Kom plötsligt att tänka på att det är sällan man ser att någon tar bilder från minneslunden ner mot kapellen. Det ska jag göra vid nästa besök.

  4. Så underbart vackra bilder, gillar den sista bilden mest!Fast den första säger så mycket med alla fotsteg och människor som gott där!

    annette

  5. Ser mäktigt men ändå stillsamt ut.
    Valde mellan 1 och 3.Första gillar jag vägen fram men trean vann mitt hjärta.Gillar att man ser kulligheten!

  6. Härliga bilder alla tre! Så vackra! 🙂

    Såg om ”365 Foton 2009” och det måste jag undersöka närmare. Troligen blir jag med! 🙂

    Har varit frånvarande ett tag pga. semester och bloggbyte, men nu är jag på banan igen. 🙂

    Ha det gott!

  7. Oj, så vackra bilder! Jag har sett den avbildad förr, men det är en vacker plats så den tål att dokumenteras ofta. 🙂 Min favorit blir nog den första ändå.

  8. Vad vackert och tänk hur olika sluttningen och backen ser ut beroende på vinkeln. Att den finns på världsarvslistan var intressant. Jag vet inte vilken bild som tilltalar mig mest, kanske den första genom människan som finns med,lite tunga steg.

    /Avsändare Margareta G

Lämna en kommentar