29 kommentarer på “Fototriss – Mina julsaker

  1. Fina bilder i din triss, oj vad svårt att utse en favorit! Julkulor är ju alltid vackert och tomten är ju så söt och snygg oskarp bakgrund. Jag väljer trean, den har mest julstämning. lugn och harmoni. God jul!

  2. Härliga juliga bilder, men jultomten på första bilden tycker jag mest om. Förresten la jag in en bild med nötknäpparen i aktion. Har det så bra / ela

  3. Fin bild på tomten som tittar upp i mossan. Mina julgranskulor är köpta i en liten inredningsbutik men jag tror inte att de är handmålade. Men fina är dom. God jul önskar jag dig/Lis

  4. Härligt fina bilder!!! Hoppas att du har haft en jättemysig julhelg! KOm själv hem ikväll efter en vecka i snöiga & soliga Trysil! Har haft en mysig jul & är nu ute i sista minuten med veckasn fototriss… 😉 GOD FORTSÄTTNING!

Lämna en kommentar