33 kommentarer på “Fototriss – Naturligt rund

  1. Ja, vad sjutton väljer jag för favorit hos Dej idag, så underbara bilder alla tre, men det får bli ettan, lite ovanlig bild och form gillar också ljuset och färgen i bilden!

    Tack för kommentar hos mej!

    annette

  2. Fina bilder som vanligt hos dig. 😉
    Min favorit blir den första. För visst är det en ormbunke som ska till att slå ut? Jättefint fotat.
    Ha en fin tredje advent.

  3. Ohhh så fina foton!! Hmmm svårt val! Lingonen vinner!! Tack också för din kommentar idag, Akson!! Sjön heter Finjasjön!! Går där varje dag och njuter! Ha en härlig advent!!

  4. Så snyggt med ormbunken som precis håller på att börja öppna sig. Härligt foto!
    Röda vinbär, syrligt så tungan slår knut på sig själv. Brukar göra vinbärsgelé, då går det bättre än at äta dem råa. Bara jag tänker på det så börjar de små håren på armarna att resa sig. Minnet av det syrliga är stark!
    Ormbunken får min röst, gillar den bilden mycket.

  5. Mmmm jag beundrar dina bilder, så fina.
    Idag tycker jag speciellt om ormbunken som liksom tvekar…. att lämna sin runda form!
    Dom andra låg inte långt därefter!
    Ha en skön adventskväll!

  6. Undrar om inte ormbunkarna är som vackrast i denna form.Har inga bra foton så jag något att se fram emot.Fota ormbunkar till våren.
    Men jag faller ännu mer för dina läckert röda vinbär!Både lite julfärg men ändå riktig sommar foto!
    ha det gott!

  7. Ormbunksknoppen i första bilden var otroligt häftig men min favorit blir ändå dom röda vinbären i mittbilden!
    Ha en fortsatt trevlig söndagskväll! =) /maria_6909

Lämna en kommentar