36 kommentarer på “Fototriss – Skräp & Sopor

  1. Till och med sopor kan bli vackra på bild. Du har fått till verkligt läckra bilder!Den första bilden är min favorit, inte på grund av cola-burken utan de vackra mönstret som blir av bladen på den högra sidan av bilden.
    Kram Ninni

  2. Häftigt du har fixat bilderna! Min favorit blev bild nr 2 med Prippsburken. Läcker – trots att jag inte gillar öl! Hoppas att du får en bra vecka!

  3. Läckra och annorlunda bilder. Kul!
    Skräp är det hur som helst på dem. Hihi, lite lustigt att vi är ett gäng fotoentusiaster som sitter och kollar på skräp en söndag i november. 🙂
    Den första bilden blir min favorit pga. att Cola är den enda läsk jag tycker om.

  4. Häftiga bilder. Svartvitt o inverterat ser det ut som. I inverterat läge blir nr 2 min favorit, oinverterat blir det 3:an.

    Jag har varit sugen många gånger på att ha inverterade bilder i ett inlägg, kanske kan jag ”våga” snart nu när du har brutit isen 😉 Jag spar backup av mina inlägg i Word-dokument och när jag markerar allt i dokumentet så ser jag bilderna inverterat och jag tycker det ser så coolt ut.

  5. Så läckra bilder…….
    Kan inte svänga mig med fina ord, men visst är det negativbilder?
    Spelar ingen roll egentligen för bild nummer ett är min klara favorit här.
    Njut av måndagen nu.
    Ha det gott.
    Synne.

  6. Läckra bilder! Speciellt dom två översta som ser lite ut som konstverk.
    Den allra översta ser ut som smygreklam!
    Burken bara finns i den flytande vackra böljande grönskan som en accent!
    Om du förstår hur jag menar!
    Ha det så gott

    Ps För övrigt så skaffade jag mej en Puch Dakota, fri lycklig och oberoende Ds

Lämna en kommentar