43 kommentarer på “Fototriss – Hemma hos mig

  1. Tack för kommentaren hos mig. Min favorit blir den sista, den visar att saker man ser varje dag har en skönhet som man inte alltid ser

  2. Hejsan och tack för din kommentar hos mig!
    I dag verkar det vara allmänt gråväder runt om i Sverige. Det är fina foton du visar, den med den lilla ån gillar jag.
    Ha en fortsatt skön söndag! /Ingrid

  3. Fina bilder MEN trädet blir min favorit!

    Det var verkligen läckert.Sedan var det en kul grej att bara plåta en tegelvägg 😀

    Ha det bra!

  4. Härliga bilder idag! Mittenbilden var blev dagens favorit, gillar djupet i den. Tegelväggen matchar ju verkligen färgerna ute idag.
    Mvh
    Eva

  5. Wow vilka bilder!! Trädet får absolut min röst=) Även om jag gillade alla och väggen var en färgklick av dess like fniss. Kanontriss!!

  6. Hej!
    Härliga bilder du visar idag. (Som vanligt;) ) Gillar det med trädet, verkar vara kärlek banne mig. 😉
    Ha en fin kväll och tack för kommentaren hos mig.

  7. ”Träden” ser ut som ett gammalt strävsamt par, som kämpat länge tillsammans. Stöttat varandra,L!Även bäcken som höstlikt slingrar sig fram i en brunhet! Dom två blev mina favoriter!
    Kul också att få en kommentar av dej! Ha en skön kväll!

  8. Hm… stod du i bäcken och fotade? Eller finns det kanske en bro? 🙂
    Naturen är ju helt underbar, den bjuder på så mycket att njuta av. Tegelväggen är annorlunda, men väldigt läcker. Another brick in the wall! 🙂

  9. Hejsan på dig.
    Fina bilder hos dig med som hos många andra.
    Din tegelvägg fastnade jag faktiskt för.
    Så vackert röd…
    ha det gott.
    Kramen synne.

  10. Spännande blandning av natur och kultur. Jag tycker om den vertikala formen som går igen i de två första bilderna. Sedan bryter den strikta formen i tegelväggen av det organiska. Elegant.

  11. Härliga höstbilder!
    Den mittersta blir min favorit! Fin komposition, och man vill
    verkligen följa ån (?) in i bilen och ta reda på vad som finns längre bort!

Lämna en kommentar