20 kommentarer på “Fototriss – Mjukt

  1. Som föregående skribent så ser katten rakt på mig, men även ena kon och de andra sneglar på mig. Bilderna är verkligen bra. Jag väljer inte någon, de är så olika.

    Avsändare Margareta

  2. En härlig triss där jag tvekar inför valet av favorit. Tycker om alla tre fotona, var och ett på sitt sätt! Men bara för att jag själv har fotograferat så många kossor på sistone så får det bli dem! De ser så lugna och fina ut, och visst är de mjuka också!!! Åtminstoen har de inga otrevliga vassa hornspetsar! 😉

    Ha en fin dag!!! 🙂

  3. Vilka fina bilder! Kattungen söker verkligen kontakt med en med de ögonen… Favoriten blir dock den sista bilden. SÅÅ Sverige & så fin! Underbart vackert med rapsfält! Ha det så bra!

  4. Hej.
    Så vackra bilder.
    Vackra vita kor, mot en mjuk kaatt med mjuk blick, som bor næra det bøljande landskapet.
    Klarar inte vælja….
    Kramen Synne.

  5. Underbara bilder, så fina var en på sitt sätt, skall jag välja favorit så får det bli den sista.

    Beträäffande mina foton, vet inte vad som händer ibland;)

    Mvh //annette

Lämna en kommentar