14 kommentarer på “Fototriss – Trekantigt

  1. Fina foton & en bra tolkning. Gillar bodarna och båten som är så mycket sommar som det går 🙂 Ha en fin vecka och tack för hälsningen hos mig 🙂
    /E-L

  2. Roligt att du är tillbaka! 🙂 Och här var det ju fin-fina trekantigheter! Kan inte bestämma mej för om bodarna eller båten ska bli min favorit – så det får väl bli båda då!? 🙂

    Apropå mina pingviner… Jag har inte en aning om var och när det pennstället är köpt (det är dotterns), men det får ju vara rätt så några år gammalt. Kanske det inte ens finns såna längre…?

  3. Välkommen tillbaks 🙂

    Trekantigt har du ju hittat, mönster o former finns överallt, bara man öppnar ögonen… Bilden med bodarna är min favorit av de tre, häftigt med mönstret som upprepar sig, och mysig miljö.

Lämna en kommentar