Stad i ruiner

En stad i ruiner.

Eller…??

Nope, det är skalet från ett gammal hus som ska få ny insida!!

Bilden är tagen idag. En grå dag i Kristianstad.

2 comments on “Stad i ruiner

  1. Vårt kära gamla Rådhus som ska få nytt, modernt innanmäte .. Det ser hemskt ut nu, men fint de har bevarat skalet i alla fall. Ganska så osannolikt vi skulle stöta på varann där idag 🙂

  2. Det där känns inte som det fina Kristianstad som jag besökt (för ett par år sen), men snygg bild blev det 🙂

    Jag undrar om jag kan ställa en liten WordPress-fråga… Jag funderar på att skapa en blogg i WordPress men tvekar eftersom överallt där jag läser så står att de bloggarna innehåller reklam, om man inte betalar en avgift, men din blogg är ju härligt fri från reklam 🙂 och du har t.om en uggla som poängterar det :)) Sååå, vad är tricket…? OM du har lust att dela med dig av informationen så kan du gärna svara till min mail. Tack på förhand. Och bilden är lika läcker oavsett om du väljer att svara eller inte 🙂

Kommentera

