Fototriss – Så här ser det ut hos mig idag

Idag, söndag, tog jag en liten tur ner genom byn.

Det var några som var nere och badade.
Någon hade glömt kvar sina badkläder!

Kunde konstatera att äpplena redan är röda!

Klicka gärna på bilderna för att se dem i 100%

Fototriss

 

 

12 comments on “Fototriss – Så här ser det ut hos mig idag

  1. Äppelodlingar..du det är härligt..jag körde genom Trentinodalen i Italien nu i sommar där man odlar Golden och Red Delicius..jag njuter av sådana vyer och din äppelbild här är så vacker..

Kommentera

