Tema fredag – Ute

Igår, torsdag, var vi och besökte World Scout Jamboreen på Rinkabyfältet.

Massor med scouter, närmare 40 000,  från i stort sett hela Världen.
Alla dessa scouter tillbringa  12 dagar ute!
De verkade ha roligt och det hände hela tiden något.

Tema Fredag

4 comments on “Tema fredag – Ute

  1. Åh jag har också varit där. Då kanske vi sågs fast vi inte visste om varandra. Vilket stort läger. Jag har aldrig sett något liknande. Imponerande tycker jag med alla kul grejor de hade byggt upp till förströelse för scouterna. De fick slussas ut med bussar till andra områden också för att lära känna mer av den svenska naturen. En häftig upplevelse. Dumt av mig att inte ha kameran med för det hade jag inte. Den hade jag glömt!

Kommentera

