Kvällsdopp

Ett svalkande kvällsdopp!

Dock är det fortfarande lite väl svalt tycker jag.
Närmare 20 grader vill jag ha om jag ska doppa mig!
Misstänker att badtemperaturen här ligger på strax över 15 grader!
Antar att kvällsdoppet verkligen var svalkande!

Tema Fredag 

 

6 comments on “Kvällsdopp

  1. Läcker bild…och nä 20 grader räcker inte för mig – ja, det hjälper inte ens hur varmt det blir i vattnet – jag är badkruka! Gillar inte att bada alls…..

  2. 15 grader?! Fort ner och minst lika snabbt upp igen. Känns säkert skönt efteråt. Fina färger på din bild! Får just den där känslan av att luften är mycket varmare än vattnet.

Kommentera

