Veckans fönster – Lyxigt

Egentligen skulle jag tagit en bild på vårt eget fönster med utsikt över havet! Men var är solen?? Finns det något mer lyxigt än utsikt över vatten!

Istället blev det denna bilden från vad jag kallar ett lyxhotell, hotellet är Vann i Bohuslän. Vann ska inte tolkas som att vinna utan som vatten. Denna delen av hotellet är matsal/restaurang och står på pelare och ger en känsla av att hänga ut över bergsknallen. Där kan man sitta och avnjuta sin frukost och se fjorden glittra utanför!

Hade jag varit modig hade jag tagit med mig kameran in i Spa-avdelningen. Utsikten från bastun var fantastisk!

Veckans fönster

7 comments on “Veckans fönster – Lyxigt

Kommentera

