Onsdagstema – Vilja

Nu är jag innerligt trött på alla denna snön och kylan.
Hörde att det skulle komma ännu mer!
Suck!
Tror att jag går i ide till april-maj.
Jag skulle vilja att det snart är vår!!

Så här skulle jag vilja att det var!
Det är samma träd som är med på bilden!

Onsdagstema

2 comments on “Onsdagstema – Vilja

  1. Vad lustigt!!! Det där trädet såg jag alldeles nyss på ett foto hos en hundkompis som bor därnere. Jag var tvungen att jämföra flera gånger för att se att det ju var samma träd och ställe. Hon brukar rasta sin hund där (som är av samma ras som mina dvs Gos d’Atura Catalá). Kanske har ni stött på varandra 😉

    Vacker plats men jag föredrar då helt klart den somriga bilden 🙂

Kommentera

