Veckans Hus – Pepparkakshus

Resterna av ett pepparkakshus som jag misstänker att brorsönerna knaprat på!

Ett tvåvåningshus med tillhörande utedass!
Psss…ser nu hund/kattdörren i huset.
Tyvärr är det lite dålig skärpa i bilden!

Synd att jag inte har några bilder på fyren som jag byggde en gång!

Veckans Hus

5 comments on “Veckans Hus – Pepparkakshus

  1. Haha, är det det där man kallar ödehus, jag gillar att fota sånt, kanske kommer förbi till dej en runda.
    God fortsättning.
    /Helena

  2. Kul att du hängde med och skrev en extra kommentar. Mr Linky fungerar ju inte just nu så jag ser inte ditt inlägg i listan.
    Dina två hus går inte av för hackor, även om jag misstänker att fyren var speciell. Förresten har sett det på flera håll – kan man verkligen ha ett värmljus inne i ett pepparkakshus ?

  3. Ping: #45 Resumé | Veckans Hus

Kommentera

