Veckans Fönster – Kyrkligt

Jag var ute och körde på små vägen väster om Simrishamn då jag passerade denna vackra lilla kyrka i Östra Hoby. En liten kyrka med trappstegstak och delvis i kalksten. Då jag passerar kyrkan ser jag solens strålar lysa vackert genom detta fönstret! Jag hade inget val, jag var tvungen att stanna och ta lite bilder. Tyvärr fick jag lite ljusöverstrålning i bilderna, men vad gör det när man ser något så här vackert!!

Veckans fönster

6 comments on “Veckans Fönster – Kyrkligt

  1. Ja tänk vi är lika allihop – man är aldrig nöjd med det man själv åstadkommer…..

    det är en suveränt vacker bild!! bara så du vet!! 😉

    ha en fortsatt skön helg

Kommentera

