Veckans Hus – Burspråk

Detta var inte det lättaste att hitta burspråk. Jag fick leta och leta. Slutligen hittade jag en bild på Vårdcentralen i Alvik samt en bild från någonstans i Stockholm. Det kanske är någon som känner igen den nedersta kåken!

Veckans Hus

6 comments on “Veckans Hus – Burspråk

  1. Vårdcentralen i Alvik – det var ju ganska oväntat!
    Det nedre är inte direkt lätt att placera, synd att fönstren bytts ut på det fina huset.

  2. Jag tycker burspråket på vårdcentralen i Alvik är riktigt fint. Det måste ge härligt ljusinsläpp. Jag måste hålla med Anni. Fönstren passar inte riktigt in på det fina huset.

  3. Förlåt, trodde jag kommenterat hos dig…
    Huset i Alvik – kanske inte burspråk i egentlig mening, verkar vara ett trapphus. Men det spelar ingen roll.
    Du har gjort ett jättejobb och letat efter foton för att uppfylla mina önskningar – stort tack och stor kram till dig.

  4. Vårdcentralen i Alvik är verkligen ett burspråk. Trapphuset går inuti huset! Burspråket är en del av mottagningsexpeditionen. De till och med har en kristallampa hängande i ett av våningsplanen!

  5. Ping: #43 Resumé | Veckans Hus

  6. Ping: #43 Burspråk | Veckans Hus

Kommentera

