Fototriss – Det här är Jag!

Som sagt detta är jag!
En bild som jag experimenterat en hel del med.
Lagt på så kallad ”cowboyeffekt” och lyst upp min ögonfärg lite!

Min kamera som är en del av mig.
Hon åker med nästan överallt och heter Lillan.

Får jag inte  mitt kaffe så finns jag inte!

Fototriss

15 comments on “Fototriss – Det här är Jag!

  1. OOOO! så rädd jag blev, kusligt med så gröna ögon:)

    Jättefin kamera, jag ska någon dag skaffa en sådan.

    Kaffet är jag helt med på:)

    ax

  2. NÄHÄ…det tror jag inte! Jag tror det där ÄR din ögonfärg!! ;O)))))

    Härlig triss och så roligt att läsa om alla idag! Jag tycker det är roligt att du gjort ett sånt fint självporträtt och roligt att lekt lite med dig själv! Det tyder på självdistans! :O)

    Ha en underbar söndag!

  3. Snygg triss, fokus på dina foton. Ha ha, kan bara hålla med om kaffe. En morgon utan kaffe och min dag är förstörd. Lite annorlunda självporträtt, kul och snyggt bearbetat. Där anar jag redan ditt fotointresse. Väljer ditt porträtt i en genomarbetad, läcker triss som inte avslöjar några lik i garderoben… 😉 (Därmed inte alls sagt att du skulle ha några.)

  4. Jaså är det en sån kamera man behöver för att lyckas? Vill ha! Men jag behåller nog mina blå-grå ögon. De har tjänat mig väl! Snygg och talande triss!

Kommentera

