Tema Fredag – Valfritt

Nu har jag varit ute och pulsat i snön, nästan. Jag snörade på mig mina militärkängor, kavlade upp byxorna och så på med den riktigt varma vinterjackan. Sedan stod jag en meter från dörren och fotograferade fåglar och snön. Precis när jag kom ut bröt solen igenom! För 15 minuter sedan.
Jag ska bara dricka lite kaffe sedan ska jag bylta på mig och gå en promenad i vårt vackra vinterväder. Pulsa i snön eftersom inget blivit skottat ännu! Nu är det verkligen vinter och vi har nästan knähögt med snö!

Tema Fredag

7 comments on “Tema Fredag – Valfritt

  1. Jag pälsade också på mig och tog en promenad i snön. Även jag fick några foton på koltrastar.
    Jag gillar att huset är ofokuserat där i bakgrunden.

  2. Stämningsfull vinterbild!! Koltrasten ser ut att vara på fel ställe – eländigt ruggigt… Är det inte en flyttfågel? Här äter vår små bevingade vänner för fullt nu när det är kallt. Så kul att studera!

Kommentera

