NF Macro

Från en svalkande sommardag.

NF Macro

4 comments on “NF Macro

  1. Den enda ”konstruktiva” kritik jag kan komma med (och som jag skrivit om tidigare) är att dina bilder är alldeles för vackra för att vara i ett så litet format.

    Även om du tycker att det passar bra in i din mall här på bloggen, så vore det trevligt att i alla fall kunna klicka på bilden och få den större, och kunna njuta än mer. 🙂

    Vad tror du om det?

    Som du förstår så gillar jag din sädesfältsbild.

    Varma hälsningar från SoF.

  2. På det lilla fotot på Macko utmaningen funderade jag om du tagit macro på ett långhårigt djur =) =)
    Men det var vackrare än så…oj vad jag längtar tillbaka till sommaren och ljuset och värmen, bor nog på fel ställe….

    Ha en finfin torsdag.

Kommentera

