Tisdagstema – Känsla

Det är mörkt på många sätt och vis.
Vi går mot mörkare tider och livet känns lite mörkare just nu!
Bilden är från Österlen lyser, Kiviks Musteriers trädgård.

Tisdagstema

6 comments on “Tisdagstema – Känsla

  1. Du fångar in en känsla av vemod (så känns det för mig i alla fall).
    Stämningsfullt med facklorna. Ja, det är inte många timmar med ljus per dag nu. Får mig att söka mig inomhus. Men det lättar upp med levande ljus både ute och inne.

  2. Jo så sant så, men när väl december är över blir det ljusare och ljusare. Jag är alltid deppigare på hösten, men när väl julen är kommer börjar det bli bättre för då vet jag att ljuset är på väg. Ha en fin dag.

  3. Ja det är banne mig inte många tillar ljus vi ser nu om dagarna. Fröskte göra en fotorunda i går men det blev inte mkt bilder trots det var eftermiddag. Det fina dagsljuset försvann helt enkelt allt för fort. Nåja det blev en bild till tisdagens tema iaf. 😉

Kommentera

