Fototriss – Alla lika, alla olika

Alla bilderna är tagna på Äppeltävlan som enbart innehåller äpplen men i olika färg, storlek, form och art.

21 comments on “Fototriss – Alla lika, alla olika

  1. Första fotot får mig att tänka på en folksamling, tätt packad… Snygga äpplen, gillar andra fotot mycket. Hur stor var tavlan, vet du det. Den verkar oändlig, många äpplen måste det vara! vad föreställde tavlan?

  2. Hej, hej!

    Jag är ‘periodare’ på äppelpajer så det trisset sitter som en ‘smäck’ för mig. Tryckte i mig en paj igår och nu har jag minsann en ny på gång i ugnen.
    *nosar på skärmen nu … Ah! Gött*

    Om du, liksom jag, redan längtar efter FotoTriss, så har jag längst upp till höger på min blogg lagt in Mister Linky jag också, men för RIMMADE NYHETER. Vill du va’ me’?
    Kika in hos mig och kolla vad RIMMADE NYHETER handlar om …

    Trevlig helg till dig från mig!

    / Yvonne

Kommentera

