Inspiration och Kreativitet – Vardag

Detta är min vardag och kommer att vara så några veckor till då vi flyttat. På tisdag går flytten från stan ner till våran nya lägenhet på Österlen. Ska bli underbart att sitta och titta ut över havet eller sitta insvept i en stor varm filt på altanen och lyssna till tystnaden samtidigt som havet ryter!

7 comments on “Inspiration och Kreativitet – Vardag

  1. Haha..känner igen den vardagen, samma här 🙂
    Men snart är man på plats i det nya. Och samma vardag börjar där, kartonger överallt.
    Ha en mysig helg så gott det går bland katonger och saker.

    /Helena

  2. Nu blir Pysselfarmor snurrig….är det en till som flyttar?? Eller är det samma? Nej det är en annan? En ny? Det verkar vara flyttningens tid i vårt avlånga land – för det här är en annan (?) som flyttar inte den jag tittat på förr…(jag tror jag just nu besöker fem olika bloggare som flyttar!)

    Kul att du gjorde mig snurrig!

    Hoppas det går bra med flytten och att du snart är på plats!
    Trevlig helg!

  3. åh, det låter härligt! Jag tycker det är rätt kul att flytta, jobbigt – ja, men när man kommit iordning och hittat alla grejor då är det dags att utforska den nya omgivningen – spännande 🙂
    Lycka till!

  4. Låter som en trist vardag, som kommer att bli helt underbar när du är på plats i din nya tillvaro. Tredje flyttlasset jag läst om idag på temat och själv har jag också suttit och tittat på lite gårdar … som ännu inte har undersökt i verkligheten. När vi kommer hem så blir det till att åka runt och kika lite – i vardagen.

Kommentera

