Fototriss – Blank

Jag har fångat tre blanka bilar/detaljer från Gärdesloppet.
Första blanka är en Thunderbird.
Andra blanka är en Cadillac 452 B Dual Cowl från 1932.
Tredje och sista blanka är en Ferrari.

9 comments on “Fototriss – Blank

  1. Flera bilfoton i dagens triss! När jag såg dina fina kom jag plötsligt att tänka på den där frasen ur ”Rosen” med Arne Quick:

    ♫ Bilens lack den glänste, kromen blixtra i dess nos,
    när jag stod där tyst och tänkte: Hur enkel är min lilla ros.♫

  2. Den där ”gangstercadillacen” med sin ”feta grill” får min röst. Tala om blank. Fast det är de ju alla. En väldigt blank triss! Men gillar man Humphrey Bogart och andra ”svartvita” filmhjältar i film noir stilen, ja då är man som jag såld på fordonet från 30-talet. 🙂

Kommentera

