Onsdagstema – Vill

Jag vill att våran flytt ner till Österlen ska vara avklarad!

Å andra sidan om prick tre veckor är den det.
Men fram tills dess får vi leva med alla flyttkartonger, packade och opackade!

Känns så långt fram men ändå så nära!

5 comments on “Onsdagstema – Vill

  1. Hedwig: Det känns hur bra som helst att lämna storstaden. En gång skåning alltid skåning! Erkänner att jag längtar hem till den skånska myllan! Tänk att sitta och titta ut över havet! Det känns underbart. Frisk luft i mängder och kanske lite mindre stress!

  2. Gillar ditt foto, enkelt och läckert. En längre flytt. Ja då vill jag bara att det sker, utan min medverkan. Det kan en firma ta hand om. Men Skåne passar jag, kort tid som turist javisst. Men bo där vill jag inte. 😉
    Tur vi är olika!

Kommentera

