Tilbakablick – Augusti 2009

Bilden jag valt som representerar förra året augusti är taget en ganska sen kväll på Dalarö. Bilden är tagen tio över åtta på kvällen och himlen var underbart vacker.

Denna månaden hade jag massor att bilder att välja bland. Först var vi några dagar i Bohuslän och njöt av klippor och saltvatten på Hotell Vann, ett par nätter senare transport några mil ner till Falkenberg för att titta på årets uppsättning av Stefan och Christer med mina föräldrar. Då vi checkat in på hotell Strandbaden kunde vi konstatera att finalen i BeachVolleboll gick utanför våra balkonger!

I mitten av månaden avnjöt jag en skön promenad med kameran i Hagaparken tillsammans med massor andra människor som ville komma nära Haga Slott innan det stängdes in helt och håller.
Även en skön tur till Adelsö hann vi med. Stannade till vid Portugals hållplats och tog lite bilder.

Sista söndagen i månaden följe jag med min bror till gokart-banan och tog en massa bilder på honom när han körde men även en massa andra actionbilder på gokartar med mera.

En månad fylld med fotografering från sol & bad till regn och innesittarväder!

3 comments on “Tilbakablick – Augusti 2009

  1. låter som augusti var en aktiv månad för dig i fjol med en stor mix av aktiviteter. Bilden är härlig, jag kan aldrig få nog av solens ned- och uppgångar med alla ljusvarianter det ger och så moln som aldrig är sig lika. Naturen är en härlig konstnär

Kommentera

