Tillbakablick Juli 2010

Denna svanen i Simrishamns hamn får representera denna månadens bild från förra året. Jag misstänker att den uppvaktade mitt vita 100-400 mm objektiv. Jag har en hel bildsvit där svanen kråmar sig och simmar sakta men säkert mot mig!

Som vanligt var jag ner i Skåne denna sommaren för att ”ha semester”. Eftersom sambon har en liten lägenhet med utsikt över havet i en liten by på Österlen är det kanske inte så konstigt att jag/vi gärna är.

Om två månader är vi fast boende i samma lilla by! Ska bli skönt och avkopplande, bortsett från själva flytten. På ett sätt är det skrämmande på ett annat ska det bli otroligt skönt!

5 comments on “Tillbakablick Juli 2010

  1. Vacker bild på svanen. Så fint den har format vingarna.
    Spännande med flytt, men ack så jobbigt. Speciellt flyttstädningen.
    Lycka till med flytten. 🙂

Kommentera

