Fototriss – Skyltar

Skyltarna har jag hittat på Österlen. Bilderna är tagna med tjugo minuters mellanrum från den första till den sista som är tagen 19:57 en kväll i mitten av april i år.

9 comments on “Fototriss – Skyltar

  1. Det var jätte vackra bilder :)och jag skall erkänna det var inte dina skyltar jag tittade mest på ..utan den underbara vackra natur som var med 🙂
    Jag är inte med i dagens triss ..men ville ändå kolla vad ni hade hittat 🙂

  2. Hejsan igen!

    jag ser att du har olika teman på bilder och jag funderar om det är motsvarande utmaningar som FotoTriss? Några av länkarna går inte att komma vidare till.

    Berätta lite!

    Lena

Kommentera

