Torsdagsreflektion

Detta ligger förnärvarande på mitt nattduksbord. Just det halstabletter för min onda hals, näsdukar för den rinnande näsan och astmaspray för astman. Inga näsdroppar där fast de står på toaletten tillsammans med Noseoil som gör att näsan inte blir sårig på insidan.

Förkyld och sänkt har jag varit en vecka nu. Det vandrar runt i kroppen som en vandringsmyt. Ont i huvudet, feber sedan svullna halsmandlar som nästan halsfluss. Vidare till ont i öronen och återigen ont i huvudet och feber igen. Tror inte att jag behöver fortsätta!

En massa TV har det blivit och en massa konstiga filmer som jag spelat in från natten. Såg precis en lång, lång film som faktiskt var ganska bra, American gansters. Gick på trean i helgen eller något sådant.

Fler reflektioner för dagen!

3 comments on “Torsdagsreflektion

  1. Usch, vad tråkigt att vara förkyld! Själv börjar jag också bli det och jag har absolut inte tid med det! Krya på dig! 🙂

  2. Det ska väl vara den enda fördelen då med att vara sjuk – att man kan titta på TV/film. Men det blir tråkigt i längden det med. Ta hand om dig!

Kommentera

