Tisdagstema – Tråkigt

Denna fågel var osedvanligt tråkig när jag var ute med kameran en dag. Hur jag än gjorde, satt den i buskarna och vägrade vända sig om och visa sig i helfigur utan en massa ris i vägen. Om jag inte minns fel är fågel en björktrast. Det blev en massa tråkiga bilder istället!

11 comments on “Tisdagstema – Tråkigt

  1. Jo men du så brukar det vara.. aldrig nästan jag heller får ett perfekt foto på just fåglar.. de flyger ju oftast.. men du fick till det så bra i din bild:)

  2. Ja, den ser riktigt tjurig ut….
    ville inte visa sin rätta sida…
    *S*

    Ja, en ”engångs-kamera” hade ju varit i bra i mitt läge…
    men nu får jag ju åka tillbaka till Barca i april och förhoppningsvis fota allt som bara blev halvt förra gången…
    testade även att vända på kameran ( typ oppåner) för att kanske få med den andra delen och att i PS kanske kunna få ihop det till en hel bild…
    men jag lyckades aldrig!

  3. Jag tyckte nog att det blev en väldig fin bild på den ju 🙂 Jag har många fågelbilder på min andra foto blogg och ja .. på något konstigt vis .. så är det ALLTID några grenar som stör 😀

Kommentera

