Fototriss – Gissa temat

Vilket tema är det jag tänker på?
En ledtråd! Vill många ha idag.
En annan ledtråd! Nio mil.
Nästa ledtråd! Trötta ben och armar i Mora.

20 comments on “Fototriss – Gissa temat

  1. Jag tänker på spår 🙂
    Vasaloppet är inget för mig, jag kan kolla lite på TV:n kanske på sin höjd.
    Trevlig Triss, och du får ha en trevlig Söndag.

  2. Först tänkte jag skidor men sen kom sista bilden och den fick jag inte ihop med övriga! Sen läste jag din text ”något många vill ha idag”…hmm….AHA…menar du kanske snö???

    Men spontant skulle jag, enbart på att titta på bilderna, gissa spår som tema! :O)

    Ha en fin dag!

  3. hm ..det var svårt 😉
    kan det vara Vasa loppet 😉 det var fina bilder och självklart visste man vad det var ..efter att ha läst vad du skrev 😀

Kommentera

