Tema Fredag- Energi

Detta energiknippe träffade jag på i Observatorielunden då jag var ute och fotograferade under en fotokurs. Hunden stod inte stilla en enda gång. Jag försökte mig på att panorera, med ett halvlyckat resultat.

Fler bilder med Energi hos Sinneskatten.

9 comments on “Tema Fredag- Energi

  1. Hejsan!

    Barn och djur har otroligt mycket energi. Man rikrigt ser hur han/hon rusar runt.
    Ha en bra fredag!

    Passar på och tackar dig för den tid du tog dig att fixa med ordlös onsdag.

  2. Själva bilden ger mig energi.. men vet i sjutton om energin är positiv;-) Tycker jycken ser lite vild o galen ut.. jag hade säkert blivit helt slut på energi om jag mött den vovven..
    Tycker dock att den bilden passar bra med rörelsen:-) Trevlig fredag till dig:-)

  3. Mycket fart och energi i ditt foto! Helt rätt, tänk om jag kunde ta lite av den jyckens energi. Nattens curlingfinal gav mig faktiskt en del energi, på något konstigt sätt. Ha en skön helg.

Kommentera

