Tisdagstema – Kaos

Att det är ett totalt kaos utanför i snöovädret antar jag att alla mer eller mindre märkt av.

Jag har valt ett annat kaos. Nämligen det kaos av sladdar bakom TV’n och stereo. I ett försök att få lite ordning på sladdkaoset har vi sparat toarullar och lagt in kablar i den. Mycket bra och genast ser det lite mindre kaosartat ut!

8 comments on “Tisdagstema – Kaos

  1. Ojoj, det där känner jag igen… och retar mig på ofta, mest när jag ska städa förstås. Jag vill ha ett sladdlöst hem, NU! I väntan på det, tack för tipset! 🙂

Kommentera

