Tema Fredag – Stolthet

Alla som gick i mål vid Stallmästargården efter att ha åkt skridskor från Vallentuna (3 mil) kände sig säkert stolta. Antar att det var även många anhöriga som kände stolthet, det gjorde jag i varje fall. Inte för att jag åkt skridskor utan för att min bror genomfört loppet.

Fler bilder med Stolthet på Tema Fredag hos Sinneskatten!

2 comments on “Tema Fredag – Stolthet

  1. Läckert foto, fullt med detaljer (som svävaren där till höger på isen). Att åka skridskor på sjöisar är härligt. Tävla är inte riktigt min grej längre (fast nu ljuger jag nog lite). Men förstår att du kunde känna stolthet över din brors deltagande. Var det hans premiär i liknande tävlingssammanhang? Hoppas att han hade långfärdsskridskor, med hockeyrör blir det rätt skakigt. 😉

Kommentera

