Bildligt talat

4 comments on “Bildligt talat

  1. Hejsan!

    Nu har Fotostafetten dragit igång och du är nummer tre på listan. Så inom fyra dagar bör du få ditt tema av Livsnjutaren som är före dig på listan och sen har du alltså två dagar på dig att göra klar din sträcka av stafetten och lämna ett nytt tema till nästa person.

    Så här går det till:

    * Blogga din triss på det tema du får
    * Hitta på ett nytt tema till nästa person
    * I ditt stafettinlägg ska du skriva vilket tema du ger till nästa person på listan, länka till den personen, samt länka till Fotostafetten.
    * Skriv en kommentar hos nästa person på listan och tala om vilket tema du ger henne/honom
    * Du har två dagar på dig att fullfölja din sträcka av stafetten.

    Hela listan över stafettlaget finns i bloggen nu och när du är klar med din sträcka får du gärna lämna en kommentar med en länk till ditt inlägg så att jag kan länka tillbaka till dig.

    Välkommen till Fotostafetten och lycka till när det är dags för dig!

  2. Hejsan!
    Nu är jag klar med mina 3 tolkningar på det tema jag fick. Och, jag har i mitt inlägg uppgivit det tema jag ger dej i fotostafetten. 😉
    Lycka till!
    Och, jag ser fram emot att se vad du gör av temat du får av mej. 😉

Kommentera

