Lördags-Linsen

Ett Gott Nytt År till alla!

Detta är några av de första bilderna jag tog under det nya året. Några därför att det är en sammanslagning av fyra fyrverkeriebilder. Förvisso stod kameran på stativ så det var ganska lätt att få fyrverkerierna snyggt placerade.

För mig att detta verkligen Nytt. Det är nytt år, nytt tag på vad det ny kan vara!
Lycka till med alla era nyårslöften med mera!

Fler bilder med Nytt på Lördags-Linsen.

5 comments on “Lördags-Linsen

  1. Snyggt med sammansättningen av foton sådär, hade aldrig sett det om du inte talat om det!
    Gott Nytt Fotoår!

  2. Snyggt att du lyckats fånga så många på en gång. Själv fick jag lite liknande bilder. Stativ är ett måste och ett 200 mm objektiv helst, dock hade intejag det.

  3. Nu har jag röstat, och valet föll på din bild. Den är tjusig och eftersom jag vet hur svårt det är att fånga fyrverkerier, och dessutom få fram det som du fått speciellt den som briserar i helvitt. Kanonbra gjort tycker jag.

Kommentera

