Fototriss – Tillsammans

En liten resumé från min snöiga promenad idag!

Först många stora traktorer som stod tillsammans medan deras förare inmundigade sig pizza eller liknande. Dessa snöröjare gör ett kanonjobb dessa dagar då snön vräker ner. Nu har jag flyttat våran bil så ni kan röja bort snön där också.

Andra bilden en massa granar tillsammans som snart står en och en och tindrar och glittra i något hem.

Slutligen en liten tomte på sniskan, men också ett par skyltar tillsammans!

Jag skulle vilja tacka ALLA som lämnat kommentarer till mina bilder under året. Jag blir glad för ALLA kommentarer. Det är kanske några som minns diskussionen då jag nämnde att jag var ute efter konstruktiv kritik. Det blev många diskussioner och till och med någon som sa sig att de inte skulle kommentera mig, det har de dock gjort under år!

GOD JUL OCH ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!

önskar jag ALLA fototrissare och alla andra också!

11 comments on “Fototriss – Tillsammans

  1. Hej Anita!

    Härliga verklighetsbilder ser fint ut med snön. Här i Göteborg har vi bara lite puder på marken, men det är fint och nägra -grader så nu skall oxå jag bege mej ut på en promenad.

    Mys och må, önskar Irene

Kommentera

