Återblick December 2008

En bild från förra året då julhandeln är i fullgång. Platsen är Vällingby centrum.
Då jag bläddrade genom mina bilder från förra året, kom jag på att jag måste ta en tur dit snart igen. De smyckar centrumet så vackert med kristallkronor med mera.

Annars var det mest bilder på våran julgran och nyårsraketer.

Fler återblicksbilder finns att se hos Helena på Bildbloggerian.

One comment on “Återblick December 2008

  1. Jag var i Vällingby härom veckan och såg hur de ljus-smyckat där, och tänkte att det måste vara fint när mörkret sänker sig. Då var det mitt på ljusan dag, men nu ser jag hur det kan se ut när det blivit mörkt 🙂

Kommentera

